Şans Reikisi Uyumlamasından Deneyimler

Deneyimini paylaşan herkese çok teşekkür ederim, geri bildirimleriniz beni her zaman mutlu ediyor 🙂 Sevgiyle,

25 mayıs 2011 tarihinde yapılmış olan Şans Reikisi uyumlamasından deneyimler:

uyumlama olacağını o saatte tamamen unuttum ama enerjiyi çok yoğun bi şekilde hissettim.hatta unutuğum için noluyor ya bana diyordum elimde akışı hissettim vücudumda da hafif karıncalanmalar vardı,sıcak basmıştı.aklıma gelir gelmez uzandım ve sevgiyle kabu ettiğimi söylediğimde daha yoğun akış oldu vücüdumda ve ellerimde.teşekkür ederim.uyumlanan herkesin en yüksek hayrına olsun ve öyle de oldu. sevgileeeeer.

emine ö…

daha önceki uyumlamalardaki gibi herşeyden önce huzurdaydım..korunaklı bir enerjiyle cevrelenmiştim..evrenin enerjisiyle havada tüy gibi hafif duruyordum sanki..gögüs kafesimde bir hava akımı yaşadım..belimde bir anlık sancı ve karıncalanma yasadım..20 dk sonra huzurla geri donüş yaşadım..
nişanlım ellerinde ve kollarında uyusma karıncalanma ve sıcaklık hissetmiş..bizden deneyimler bu kadar..sevgiyle..:)

Tuğba C……

emekleriniz için teşekkür ederim.
ilk defa bir uyumlamamda uykum gelmeden süreyi tamamladım. Duygularımda br boşluk oldu. avuçlarımın içine iğneler batıyormuş gibi hissettim.Gözlerim kapalı iken zaman zaman küçük bir ışık gördüm. tekrar teşekkür ederim.ışık ve sevgiyle….

a.yalçınkaya

merhabalar…ellerimde ve ayaklarımda soğukluk ve karıncalanma hissi duydum..ve heyecan tabii ki:)

şeniz a……..

bi sürü görüntü gördüm karma karışık baştan kalbim çok hızlı çarptı bidağın tepesinden güzel bi evden denize bakıyordum :)güzeldi ellerim ağırlaştı ancak bu sefer damarlarımdan ağırlık hissettim sonra ede istenmeyen gürültüoldu ve dağıldı :(sevgiyle kalın teşekkürler

filiz a………

Söylediğiniz şekilde nefese odaklanıp, niyet cümlesiyle beraber uyumlama başladı… Taç çakramda ki sıcaklığın ardından, Kendimi o kadar hafiflemiş hissettim ki bunu kelimelere dökebilme şansım yok. Yoğun bir huzur duygusu… Ancak sonrasını hatırlamıyorum çünkü uyuyakalmışım… Ve hiç bu kadar güzel bit uyku uyuduğumu hatılamıyorum… Her şey için çok teşekkür ederim… Sevgi ve huzur sizinle olsun…

Devrim Ç………..

……..niyetimi yaptıktan bir süre sonrakollarımda aralıklarla üç sefer kuvvetli bir basınç karıncalanma ateş hissettim bir ara korktum basınç okadar kuvvetliydiki damarlarımın gerildiğini hissettim resmen inşallah faydalanmışızdırsize çok teşekkür ediyorum çok mutluyum böyle bir etkinliğe benide dahil ettiğiniz için

nezahat y……..

Uyumlama sırasında kollarımda biraz uyuşukluk oldu.Vücudumu sıcaklık kapladı. Ağız kuruluğu oldu. Sonrasında bol bol su içtim. Uyumlama için çok çok teşekkürler. Sevgiler

sevil u……

uyumlama sırasında gövdemde ağır bır baskı hıssettım özellıkle ıkı kolumda sureklı oldu. sonuna doğru başımda da yoğunluk oldu. urperdım, rüzgar hıssettım, üşüdüm, kıvılcım hıssettım; el ve ayaklarımda.güzel bır deneyımdı tşk ederım.hayrımıza olmasını seçiyorum.

nurhayat t…..

 

 

Tagged with:
Deneyimler kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Acun Kutlu Melis
Accredited Member of WMA,
Member of INHA
Reiki Grand Master&Teacher
Reiki Enerji Ve Kuanum Merkezi - Takyon Türkiye
İletişim:
Email:
acunkutlumelis@gmail.com
Telefon:
0507 966 1026

Bu bloğa abone olmak ve yeni yazı eklendiğinde email ile bilgi almak için önce email adresinizi kutucuğa giriniz sonra "ÜYE OL!" buttonuna basınız.

Diğer 300 takipçiye katılın

Blog Stats
  • 733,211 hits