Gümüş Mor Alev Enerjisi Uyumlamasından Deneyimler

17 Nisan tarihinde yapmış olduğumuz toplu gümüş mor alev enerjisi uyumlamsından bazı deneyimleri sizlerle bu sayfada paylaşıyorum ve benimle deneyimini paylaşan herkese teşekkür ederim… Hepinizin uyumlaması en yüksek hayrınıza olsun…

Merhaba,
Pazar akşamı gerçekleşen gümüş mor alev uyumlaması için çok teşekkür ederim. Çok güzel bir deneyim yaşadım. Uzun zamandır hissettiğim sıkışmalardan kurtuldum. Ellerimde başlayan karıncalanma hissi ile sıkışma olan yerlerde yoğunluk hissettim, enerji akımı ile büyük huzur ve rahatlama yaşadım. Çok güzel duygulardı, çok iyi geldi 🙂
çok teşekkürler tekrar.

Psk.Ipek E*********

Cok etkileyici gercekten yeni baslamama ramen bayagi kendini cok hissettirdi bu enerji akimini cok sevdim

Denegimimde göz ve kalb bölgelerinde baski meydana geldi elim kalbimin üzerinde kaldi yarim saat boyunca daha sonra , atesin beni ayaklarimdan yavas yavas yukariya dogru yakmaya basladigini hissettim ,cok süper idi basarilarinizin devamini dilerim bütünün hayrina olsun saygilarimla Nihat

Hissettiğim;
çarpıntı,
başımda uyuşma, ellerimde ve kollarımda karıncalanma,
heyecan,
bir düşünsel – ruhsal gezinti hali,
uyuma ihtiyacı…
Ertesi gün fazla duyarlılık..

HEVAL Ç******

Merhaba,
Herkezle bir olmak ve birlikte olmak bir arada olmak… Enerjinin beden de ve ruhta ilk hissedildiği an saki güzel bir yolcluğun başlamasıyla duyulan büyük ve güzel bir heycan… Bu akşam ki deneyimimde bunları hissettim ve sanki deneyimi yaşayan herkesle bir alanda toplanmış gibiydik birlikteydik. GMA sanki bir deniz olarak hayal edip hep içerisinde tüm bedenimi ruhumu kalbimi ve zihnimi arındırıp özgür bıraktım. Tekrardan teşekkürler.

Nesrin M******

geerçekten harika bir enerji çok büyük bir değişime uğradı vucudum.herşey pozitif acun hocama teşekkür ediyorum iyki varsın

hasan k******

Merhaba,
herşeyden önce size çok teşekkür ediyorum.sizinle ilk defa bir çalışmaya katıldım.Emeğinize sağlık…
Ben gümüş mor alev enerjisi uyumlanması için niyet ettikten sonra yaklaşık 45 dakika kadar bunu deneyimledim. ellerimde karıncalanma ve uyuşmalar oldu.vücudumun değişik yerşerinde kaşınmalar oldu…sıcak ve ateş basmaları oldu..ağız kuruluğu ve bir arada bunalmalar oldu… gözümün önünde yeşil,mor,sarı,beyaz ve gümüş renklerini çok sık gördüm… mor,gri ve beyaz sisler içinde sarmalandım zaman zaman… kimi zaman başımın üzerinde sanki güneş ışı ile aydınlandım… bir iki kere ağlama geldi… sık sıkta, vücudumu yattığım yerden kaldıracak kadar ürperti ile sıçramalar yaşadım…benim için güzel bir deneyim idi. size teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum…:)))uyumlamamın, benim ve bütünün hayrına olmasını diliyorum…sevgi ile kalın…:)

SEMRA G******

harika….kendimi hic bu kadar sevgi pitircigi hissetmemistim!!! uyumlamadan beri sevgi seli cosuyor icimden!!! uyumlama esnasinda enerji o kadar yogundu ki bir ara basimi mengeneye sokmuslar gibi hissettim….birkac saat surdu bu….ama hicbir uyumlamadan sonra boylesi bir sevgi hissi bende olusmamisti!!! sanki icimde negatife ait ne varsa gma ile o anda yandi ve gitti!!!
ha bir de cok ilginctir ben surekli sovalyeler gordum!!! zirhlariyla hem de!!! acaba bu normal mi? 🙂
coook tesekkurler acun bey!!!! misliyle size donsun!!! ve de oyledir!!!

Burcin O*******

Merhaba Acun bey tarafından gönderilen GMA uyumlamasını aldım dün akşam , öncesinde bir hayli üşüdüm ,oda sıcaktı ve üstüm örtülüydü ama titreme ve sonrasında başımda bir uyuşukluk hafif bir ağrı ile başladı,gözlerimin önünde önce beyaz sonra mor renkler ve objeler oluştu, hatta beyaz melek şeklinde fiğürler gördüm vucudum sıcaktı ama kollarım ve bacaklarımdaki soğukluk hep devam etti,bir ara yüz kaslarım ve baş bölgemde kasılmalar oldu ve enerjinin vücudumda dolaştığını başımdan girip yeniden çıktığnı hissettim ve bittiğinde ise vucudum istek dışı hareket etti. uyumlama için size teşekkür ederim ,

Emel G********

merhaba acun bey deneyim sırasında başımın üstünde ve ellerimde özellikle sol el ve kolumda karıncalanmalar igneler batıyormuş gibi hisettim sonra ellerimde sıcaklık oluştu ve parlak mor yesil gri renkte daire gibi sekiller gördüm çok teşekkür ederim sevgiler

SİNEM B******

Öncelikle uyumlama için çok teşekkürler..:)İlk önce ellerimde sıcaklık hissettim, kollarımda ağırlik varmış gibi oldu.Kollarım hafif açık olduğu halde vücuduma bitişikmiş gibiydi.Göğüs_kalp çakram ,sonra karın bölgemde yukarı doğru boğaz ve göz_anlıma geldi aynı andada sırt bölgemdede hareketlenme oldu.Sonra sıcaklık belaşağıma geldi yine bacaklarım bitişik miş gibi oldu bu sırada başım vücudumdan ayrı hissine kapıldım.Sağ kolumda sızı oldu,avuçiçlerimde kuvvetli bir basıç vardı.Basınç ve sızı bitene kadar yataktan kalkmadım.Kalktığımda içtiğim su sanki şekerlenmiş gibiydi. saat:00:05 idi.

ümit cengiz k******

Merhaba Acun bey böyle bir enerjiylede beni tanıştırdığınız ve uyumladığınız için teşekkür ederim…deneyimim her zamanki gibi çok güzel geçti…niyetimi yaptıktan sonra 3-5 dk arası bekledim sonra enerji akışını almaya başladım..kendimi sanki kuş gibi hafiflemiş olarak hissettim..yine gözümün önüne mor ve uçuk turkuaz renkler geldi ve geçti bunlar uyumlamada ara ara oluştu..daha sonra göğsümden yukarısı kalbimde başşımda sanki enerji akışı nabız gibi atmaya başladı..o anda inanın kanat takmış gibi hissettim..ve sanki birşeyler film gibi gözümün önünden geçti…bu durumda 45 dk kalmışım.gözümü açtım ve kendimi çok huzurlu hissettim..tekrar çok teşekkürler Acun bey..sevgiyle kalın…

RANA B*******

kalbimin ve ellerimin bir anda attığını hissettim içime muazzam bir çoşku doldu çimlerin üstünde özgürce o an dönmek istedim ilk gördüğüm renk altın sarısı sonra yeşil mordu ve her ayak bastığım yerde kurumuş ağaçların mor çiçekler açtığını gördüm ve bütün bedenime gökkuşağı aktı beynim gözlerim ağzım yüreğim parmak uçlarıma kadar teker teker bu enerji dolaştı ve ben gökuşağı oldum kendimi çok mutlu hissediyorum son olarakda ne zaman enerjide yaşadıklarımı düşünsem beyaz altın sarısı yeşil mor topların parlayarak başımın üstünde döndüğünü gördüm ve hissettim uyumlama için çok tşk . ederim acun bey yeni uyumlamalarda görüşmek üzere saygılar

canan g*******

Öncelikle size teşekkür ederek başlamak istiyorum…
enerjiyi kabul ettiğim anda sol elimin orta parmağında elektriksel bir titreşim hissettim sanki parmağımdan girip tüm bedenime yayılıyordu ellerim soğumuştu bu arada bir an bir göz belirdi küçük açık renkli bir göz gördüm yaşlı bir adama aitti bana bakıyordu sonra kayboldu minik minik renk noktacıkları gördüm gökkuşağının her rengi vardı.Bu deneyimin benim için yararlı olacağını düşünüyorum…TEŞEKKÜRLER SEVGİYLE…

Deniz Ö******

Merhaba Acun Bey,
İlk kez böyle huzur ve dingindim, ben enerjinizi öyle güzel aldım ki; 50 dk.kalmışım nasıl geçtiğini anlayamadım,enerjiyi tüm bedenimde hissettim ara sıra ağrılarım oldu ama kısa sürdü dalmışım galiba birden sıçradım gözlerim kapalıyken ve açtığımda birçok parlayan yıldızlar gördüm hani normal zamanda böyle bişey olmuyor. Öyle güzel güne getirdiniz ki tam Dolunay arınma zamanı çok iyi geldi.Hepimizin bütünün en yüksek hayrına olsun. Emekleriniz için çok teşekkür ediyorum,
Yüreğinize sağlık..
Sevgiyle kalın..
Nazan

İçimde ilkkez bu kadar derin bir özgüven içerisinde uyumama neden olduğunuz için tüm vücudumda bir karıncalanma bir iç huzur yarattığınız için her zaman sevgiyle kalın

ESİN A*******

çok güzel bir andı. mumlarımı ve mor – mavi ışıklarımı yakıp, yağmur ormanları müziği eşliğinde uyumlamanızı kabul ettim. tüylerimin diken diken olduğunu hissettim. tertemiz bir şey hissettim. vizyonlar gördüm… uyudum da rüya mı gördüm; yoksa uyanık mıydım ayırdına varamıyorum… bugün hep çağırdım GMA’yı kendime… ve bir gülümsemeyle belirdi yüzümde …

Çok teşekkürler… iyi ki varsınız… Sevgiler

umut g*******

uyumlama başladığında ve enerjiyi hissettiğimde titremeye başladım üşüyordum.öyle ki bi an büzüşüp ısınmak bile geçti aklımdan.fakat bunu yapmadım ve bir iki dakika sonra üşümüyordum.sanki boşlukta süzülüyor, bir huzur denizinde yüzüyor gibiydi 25dakika nasıl geçti hiç bi şekilde anlamadım.sanki geçen zaman zarfı5dakikadan ibaretmiş gibi geldi.ve enerji akışı durduğunda sanki uykudan uyanmış yada daldığım yerden çıkmış gibi direk gözlerimi açtım ve kalktım.çok hafif hissediyorum kendimi.bunu bana nasip eden Allah’a şükürlerimi ve kanal olan sevgili Acun Bey’e teşekkürlerimi sundum ve gündelik işime geri döndüm 🙂
nebiye tuğçe a*****

Tagged with: ,
Deneyimler kategorisinde yayınlandı
One comment on “Gümüş Mor Alev Enerjisi Uyumlamasından Deneyimler
  1. sozenes dedi ki:

    Acun bey ;
    GMA uyumlanması için size teşekkür ederim. Daha önce Kundalini 1 almıştım gma aldıktan sonra uygulamalarımın dahada güçlendiğini, enerji akışının rahatladığını farkettim. Vereceğiniz diğer uyumlamalarıda almak isterim.
    Sevgiyle kalın.
    Emel Gülerler

Bir Cevap Yazın

Acun Kutlu Melis
Accredited Member of WMA,
Member of INHA
Reiki Grand Master&Teacher
Reiki Enerji Ve Kuanum Merkezi - Takyon Türkiye
İletişim:
Email:
acunkutlumelis@gmail.com
Telefon:
0507 966 1026

Bu bloğa abone olmak ve yeni yazı eklendiğinde email ile bilgi almak için önce email adresinizi kutucuğa giriniz sonra "ÜYE OL!" buttonuna basınız.

Diğer 325 takipçiye katılın

Blog Stats
  • 782,624 hits