Altın Üçgen Uyumlamasından Deneyimler

Altın Üçgen Uyumlamasından Deneyimler

Uyumlama sırasında ellerimde daha yoğun olmak üzere karıncalanma gibi şeyler hissettim başımda ışıklı bir üçgen ve kendi bedenimin uzandığım halimle gökyüzünde döndüğünü hissettim. Uyumlama sanki cam bir yıldızın aniden kırılmasıyla bitti kırılınca sanki o sesi bile duydum ve gözlerimi aniden açtım. Ezgi K******

Uyumlanmayi kabul ettikten sonra tum vucudumda agirlasma oldu sanki hareket ettirmek icin buyuk bir caba sarfetmem gerekiyormus gibi bir agirlasma. Avuc iclerimde sicaklik olustu ve bu sicaklik uyumlamanin sonuna dogru yerini usumeye birakti ve birden tum vucudumda usume hissettim.
Gozlerim cok hizli ve istem disi saga sola dogru hareket etti,goz kapaklarim titredi.Kapali gozlerle gunese ya da bir isiga bakiyormusum gibi gozlerimin onunde aydinlanma meydana geldi. Bu aydinlanma( parlak isik) bir kac defa tekrarlandi.Bu uyumlama ve yasadigim deneyim icin size cok tesekkur ederim. Hepimizin ve butunun en yuksek hayrina olsun. Sevgiler,  Basak

acun bey çok teşşekür ederim !altın üçgen enerjisinde alırken çok güzel herşey parıldıyordu piramidi gördüm .omur iliğimden belime kadar ağır bir enerji hissettim.safra kesemde çok taş var sorun çekerdim sanki oradada bir enerji oldu hissettim.ellerim ayaklarım yandı sıcacıktı.emeklerinize sağlık sağolun!saygılar! neslihan P*******

acun hocam dün akşamkı uyumlama çok güzel oldu size teşekkür ederim.uyumlama esnasında siyah renkte üçgenler gördüm ve sarı renkli büyük kare şeklinde taşlar ve yem yeşil vadi gördüm vucudum diken diken oldu çok güzeldi. Hasan K****

degisik bir deneyimdi benim icin…en onemli farki ise zaman zaman bazi bolgelerde hafif ama derin bir aci hissetmemdi!!ayrica ortalama olmasi beklenen sureden(15 dakika) cok daha uzun surdu!!!! ancak siddeti zaman zaman azaldi zaman zaman ise oldukca artti!! diger bir onemli fark ise uyumlama sirasinda bas bolgem surekli uyustu ve karincalandi ve zaman zaman kuvvetlenen bir basinc oldu ve bu halen zaman zaman devam ediyor!!! :)))
simdiye kadar ki uyumlamalarimda sag elim cok aktif enerjiyi hissederken bu sefer yine sagda yogun baslamakla beraber sol elimin basrolde olmasiydi!! ve en guzeli ic sesimle cok yogun iletisimdeyim dunden beri!!!!! :))))
bunlarla birlikte ben henuz ucgen yada piramit imgeleyebilmis degilim!!! ve daha onceki uyumlamalarda bolca renk gormeme karsin bu sefer gormedim …tek gordugum 2 boyutlu bir goz figuru!!!
simdi altin ucgen enerjimle calisma yapacagim!!!! benim ve butunun en yuksek hayrina olmasi dilegiyle!!!
sevgiyle ve isikla…. burcin

Öncelikle 3. Göz uyumlaması için teşekkürler, ben ayak altlarımda batmalar ellerimde batmalar, karıncalanmalar hissettim ve birazda gözümün önünde renkler gördüm.. Ayrıca akşam yatarken sanki çok uzağımdaki insanların düşüncelerini duydum kafamın içinde, acaba bu olabilirmi hemen 🙂 Sevgiler.. Nuran K*******

Cok etkileyici gercekten yeni baslamama ramen bayagi kendini cok hissettirdi bu enerji akimini cok sevdim basarilarinizin devamini dilerim bütünün hayrina olsun saygilarimla Nihat

Dün akşam sizin belirttiğiniz gibi ön hazırlığı yaptıktan sonra saat 11.30 da niyet ettim fakat 10-15 dk kadar birşey algılayamadım tekrar niyet ettim bundan4-5 dk sonra 3. gözümün önünde bir piramit belirdi koyu gri renkte sabit değildi bir sağa bir sola dönüyordu.daha sonra bedenim karıncalanmaya başladı ve ilk olarak karnımın altında karıncalanma ve baskı hissettim daha sonra bu karıncalanma ve enerji akışı kalbime ve başıma kadar çıktı bütün bedenimde dolaşmaya başladı.sanki yatağa çakılmış gibiydim kollarım bacaklarım bedenim hareket edemiyordu ve büyük bir ağırlık vardı üstlerinde.bu arada gözlerimin önüne bir çift yeşil  leopar gözü geldi ve bana direkt olarak bakıyordu etrafı çok parlak mavi turkuaz ve zümrüt yeşiline dönen bir renkle çevriliydi.daha sonrada piknik yapan küçük çocuklar ve değişik resimler geldi geçti bazılarını hatırlayamıyorum.ara ara tekrar o gözler bana bakıyordu.bir an nefes almakta zorlandığımı hissettim sanki boğazımda bir el vardı fakat kıpırdayamıyordum.öyle bir an geldiki bu bana çok ağır çıkmam lazım diye düşündüm ama sonra kendime bu sana yaradanın yaşattığı bir enerji dedim ve devam ettim.sanki zaman bitmek bilmedi daha fazla dayanamadım vücudumda enerji akışı devam ederken size ve yaradana tşk edip gözümü açtım.ağzım kurumuştu kendime geldim ve yavaşça kalktım su içtim saate baktım ki tam 1.15 dk bu enerji alışını yaşamışım.çok zor ama çok güzel bir uyumlamaydı tekrar sonsuz teşekkür ediyorum bana bu mucize gibi uyumlamayı yaşattığınız için…sevgiyle kalın… Rana B*******

Deneyimini Paylaşan Herkese Teşekkürler 🙂

Acun Kutlu Melis.

Siz de altın üçgen uyumlaması almak isterseniz tıklayınız.

Tagged with:
Deneyimler kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Acun Kutlu Melis
Accredited Member of WMA,
Member of INHA
Reiki Grand Master&Teacher
Reiki Enerji Ve Kuanum Merkezi - Takyon Türkiye
İletişim:
Email:
acunkutlumelis@gmail.com
Telefon:
0507 966 1026

Bu bloğa abone olmak ve yeni yazı eklendiğinde email ile bilgi almak için önce email adresinizi kutucuğa giriniz sonra "ÜYE OL!" buttonuna basınız.

Diğer 309 takipçiye katılın

Blog Stats
  • 755,678 hits