Zümrüt Özü Uyumlamasından Deneyimler

20 Mart Pazar Günü Gerçekleştirmiş Olduğumuz Zümrüt Özü Uyumlamasından Deneyimler

İlk etapta sonsuz bir huzur ve dinginlik, sonrasında vücuduma ılık bir sıcaklık yayıldı. 10 dk. sonra ise aşk ve mutluluk kavramları ve hisleri yoğunlaştı. Boğazım ve dudaklarım kurudu. Su içme ihtiyacı duydum. Bittiğini anlayıp kalktım… Teşekkür ederim… cemre c*******

uyumlamaya avuç içlerimde yoğun bir enerji alımıyla başladım daha sonra dairesel hareketlenmler oldu ve yoğunluk artı. Öyleki normal bir zamanda olsa kolarımdaki karıncalanma ve uyuşmaların ciddi bir rahatsızlık olduğunu düşünebilirdim. kolarımı tonlarca ağırlığında hissettim. Daha sonra enerji yüzüme doğru çıktı ve ağız çevremde yoğunlaştı.
Bu hisstetiklerimden sonra çeşitli vizyonlar görmeye başladım.birtakım insan yüzleri ve olaylar dizisi gördüm. Çeşitli insan yüzleri tanımadığım… Hatta bir tanesi sizdiniz. En son olarak kendimi kendi üstüme eğilmiş olarak hisettim ve ağırlığım benim çığlık atmama sebep oldu..  Özlem U******

ilk başta yüzümde karıncalanmalar hissettim, hafif seğirmeler parmağımda,dizimde ve sonra tepem de sızı gibi bir ağrı.. Uyumlama için teşekkürler… Sevgiler… Nuran R***********

Zümrüt Özü uyumlamasında…GMA uyumlamasındakinden daha fazla yoğunluk hissettim…ellerimden parmaklarından girdiğini hissettim…sol elimde daha yoğundu… karıncalama ve yoğuluk şeklindedi..sonra ortalarına doğru ..kalp çakramın üstünde bir basınç hissettim….çok uzun sürmedi..ama arkasından başımda ve alnımda çok yoğun bir basınç oldu..hatta şakaklarımdan başım sıkıştırılıyormuş gibiydi…. Çok güzeldi…çok teşekkür ederimmmm..Size sonsuz sevgimi ve şükranlarımı yolluyorum..An’Anasha EMEL A********

öncelikle yüzümde baskı oluşmaya başladı ve bu şiddetlendi 15 dakika kadar dayandım ancak toparlanabilmemde bi o kadar sürdü bütün vücudum aynı baskıdaymış aslında sadece suratım değil toparlanmaya çalışırken anladım onu da :)teşekkür ediyorum sevgi ışığı yolunuzu aydınlatsın 🙂 filiz a***

Ben uyumlama sirasinda cok agladim…Ama uzerimden cok yogun bir negatif duygusal enerjinin agriligi kalkti..sonra cok hafifledim ve gunlerdir ilk defa cok guzel uyudum.. Idil O*****

Merhaba,
İlk defa uyumlama deneyimi yaşıyorum.Uyumlama sırasında sandalyede oturup ellerimi gönderdiğiniz resimdeki gibi göğüs hizasında birleştirdim.Ayaklarımda karıncalanma oldu ve ellerimin arasında elektrik akımı oluştu.Uyumlama bittikten sonra ise başımın tepesinde hafif bir ağrı vardı ve bir müddet devam etti. Sevgiler 🙂  Hülya T******

Merhaba!…Acun Bey;
Önce size çok teşekkür ediyorum.Yüreğinize, ellerinize sağlık.Enerjiyi tüm bedenimde hissettim avuç içlerim ayak tabanlarımda sıcaklık ve titreşim oldu ara ara ürpertim, başımda biraz ağırlık oldu seans sırasında sanki yolculuk yaptım gidip geldim iki avuç el, bir anne ve kucağında bebeğiyle oturur vaziyette hep aydınlık gördüm seans bitiminde hemen kalkamadım 10 dk.bekledim başım dönüyordu ve midem bulandı gözlerimi açtığımda birsürü yıldızlar ışık vardı.Çok rahat uyudum ve 6 saat uykuyla zinde ve dinlenmiş olarak kalktım.Sayenizde yeni bir haftaya mutlu ve pozitif halde başlamış oldum.Allah sizden razı olsun. Sevgiyle kalın… Nazan S*******

harika bir uyumlamaydı emeginize çok teşekkür ederim.notlarımda elime ulaştı.uyumlama sırasında, huzur ve ellerimde karıncalanma hissettim.çok yumuşak bir enerjiydi.teşekkürlerr acun bey:) derya a*******

merhaba öncelikle uyumlama için çok teşekkür ederim ve çalışmalarınızın devamını dilerim.uyumlama esnasında çok yorgun ve uykusuzdum sanırım meditasyon a başladığım anda uyumuşum fakat anımsadığım kadarı ile bedenime yayılan tatlı bir sıcaklık ve önce bir renk cümbüşü sonra o renkler değerli parlak taşlara dönüştü çok güzeldi uyumlama esnasında olduğumu unutup kalktım rüya gördüğümü sandım ama ama bu zümrüt özü uyumlamasıydı . teşekkürler  saime d********

Merhaba Acun bey;

Zümrüt özü uyumlaması sırasında ilk olarak karıncalanma hissettim daha sonra bir uçurumun kenarında olarak kendimi gördüm sonra içimdeki bir ses bana nelerden korktuğumu sordu ve yazmamı istedi bende birilerinin beni sevmemesinden korkuyorum dedim ve ağlamaya başladım daha sonra başarısız olmaktan korktuğumu söyledim herkes tarafından sevildiğimi ve başarılı bir insan olduğumu söyledi daha sonra bir nehir gördüm ve sonlara doğru üşüme hissettim genel olarak bu kadardı.Zümrüt özü uyumlaması için size  çok teşekkür ederim.Sevgiyle kalın fulya s******

Merhaba, Zümrüt özü uyumlaması deneyimimi ben de paylaşmak istiyorum 🙂 Başlangıçta başım yanlardan sıkıştırılıyor hissine kapıldım. Bir süre iki kaşımın ortasında dairesel hareket eden kuvvetli bir baskı hissettim. Devamında göğsümün orta noktasında da bir baskı hissetmemle birlikte ağlama hissine kapıldım, hatta ağladım. Alnım ve göğsümdeki kadar olmasa da diğer çakra bölgelerimde de zaman zaman yanma hissi oldu (özellikle karnımda!). Bir an vücudumun sol tarafı (özellikle sol dizim) şiddetle sarsıldı, boşluğa düşüyor hissine kapıldım, çok ilginçti!  S****** *******

Birçok kişi deneyimini gönderdi bunun hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Ancak hepinizin deneyimini yayınlama imkanım da ayrı ayrı yorum yazma imkanım da yok malesef ama deneyimlerini okumak benim için büyük zevkti 🙂

Not: Burada rastgele seçtiğim deneyimleri paylaştım… Deneyimini paylaştığım için rahatsız olan dostumuz olursa bildirsin lütfen yayından kaldırılacaktır.

Tagged with: ,
Deneyimler kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Acun Kutlu Melis
Accredited Member of WMA,
Member of INHA
Reiki Grand Master&Teacher
Reiki Enerji Ve Kuanum Merkezi - Takyon Türkiye
İletişim:
Email:
acunkutlumelis@gmail.com
Telefon:
0507 966 1026

Bu bloğa abone olmak ve yeni yazı eklendiğinde email ile bilgi almak için önce email adresinizi kutucuğa giriniz sonra "ÜYE OL!" buttonuna basınız.

Diğer 309 takipçiye katılın

Blog Stats
  • 755,678 hits